Product Review: Shiseido Mask & Collagen Eye Mask

Assalamualaykum & hie!


Selamat pagi! Ehee


Harini mood rajin sikit nak review produk yg biasa kita pakai. Macam biasa lah. Entry dah basi. Wuuuu. Tapi rasa macam kena pulak dengan musim 'study week' sekarang ni. So alang alang kita nak share satu dua produk.



 1. Shiseido Black Mask



Gigih iols. kbai.



Selain Shiseido Black Mask (warna hitam), ada lagi dua jenis mask warna lain, warna gold ( Shiseido Naturgo Mask) & lagi satu warna putih (Shiseido White Mask). Tapi so far kita pernah pakai yang warna hitam & gold ni je. Masa beli warna gold ni, saja nak fefeeling lain sikit bila pakai. Sebab selalu pakai warna hitam je macam bosan pulak kan. Kekeke! Tetapi sebenarnya, setiap jenis Mask ni ada fungsi yang berbeza.

The Black Mask ini berfungsi untuk menyingkirkan kotoran pada kulit muka dan memberi kesan pemutihan pada kulit yang dikomposisikan dengan lima ekstrak herba Cina dan Jepun, manakala Mask Naturgo ini pula kesan nya 2-in-1, dapat memberikan ciri-ciri kedua-dua Black Mask & White Mask! Selain itu ,ia juga mengawal pengeluaran sebum dan menghalang jerawat. Kebiasaannya, Shiseido Mask ni boleh menghilangkan black head & white head, membuang bulu halus pada kulit muka, membuang minyak & melicinkan kulit muka. Nak tahu info lebih lanjut, Go Google plis! ehehe



 2. Collagen Eye Mask





Haaa produk ni paling sesuai nak pakai masa musim 'study week' ni. Sebab apa? Sebab nya, Eye mask ni berasaskan collagen membekalkan supplement collagen/protein kepada sekitar mata. 



Antara kebaikan Crystal Collagen Eye Mask ni:

  • Bagus untuk merawat kesembapan mata
  • Bagus untuk menghilangkan lingkaran hitam bawah mata
  • Melembapkan kulit keliling mata (moisturize)
  • Mencegah kedutan mata 


Best kan? Sebab confirm ramai yg akan mula ada eye bag musim 'study week' & 'exam week' ni. U__U So far, kita pun dah pernah cuba pakai Crystal Collagen Eye Mask ni. Serius best! Sebab nya, kita dapat rasakan resapan formulasi yg ada masa kita tidur. Rasa sejuk sangat mata kita masa tidur. Nyenyak je! Hehe. Kita sangat-sangat mengesyorkan cuba lah produk ni. Serius best best best!


Mana nak dapat produk ni?

Boleh cuba usha sini sini sini GIRLS KIOSK (Fb) & Instagram (girls_kiosk) :)



KALAU SUKA, KLIK LIKE.