Found my blog: 'Comel' ?

As Salam n hie :)


 Every times when im checking up track 'Live Traffic' for my blog, the same thing i've found out! Major of my visitors meet my blog with this little words 'COMEL' . Omaigod, this lil words make me so impressed. Not depressed oke, im still normal. Heheheee! But what really flying in my mind, either my belog yang COMEL or tuan belog yang COMEL??? hihiks. Tetapi malang nya, duadua tidak! -.-"


Klik untuk tumbesaran :p


 Yesterday.




Just now.




 Ni print screen yang aku capture untuk dua hari. *Gigih aku mengkaji*. Ikut kajian berbulan bulan lepas, major jumpa blog aku kalau search 'Tutorial tudung' tapi mungkin sekarang dah jarang tulis pasal tudung dan makin malas buat tutorial tips tudung sume tu, so dah takde tracking visitors macam tu dah. Errrr, macam takde motif sangat entry aku kali ni. Btw, korang nampak kan apa visitors selalu search kat hencek google kan? Highlight untuk TUTORIAL BLOG COMEL. So, aku rasa ,lepas ni aku kena makin gigih buat macam-macam tutorial yang seangkatan dengan words 'Comel' tuuuu..hihi *kalau rajen je nyahhh* 






Last but not least, siapa visitors belog aku  "from Mountain View,California or Taipei, T'ai-pei" ni ekkk? DIRECT viewers sangat penuh persoalan. K BAI ! ;)

KALAU SUKA, KLIK LIKE.

No comments: